hej livet

Hej hej, hemskt mycket hej. Har inte hänt så mycket i mitt liv, såg Nickelback i onsdags och de var så mycket bättre än vad jag trodde. Och de spelade Photograph och jag fällde några tårar inombords. Åker till Skottland om mindre än 2 veckor, fyller år om mindre än 4, min Wizard's Collection ligger på posten och bara väntar på att bli uthämtad (kommer inte få den förens jag fyller år, men den är här iaf och jag har ett exemplar!!!). Fick även min Teen Wolf bok efter mycket om och men förra veckan och är så glad, och den är så bra och det är så kul att få lite annan information än bara det i serien. Och förra helgen var vi i Petras stuga då hon fyllde år (grattis), fick runt i gamla hus och klappade på hästar och det var fin fint.
 
   
1. coldplay 2. coldplay 3. häst 4. pride stång på sergelstorg
5. globen 6. daughtry 7. nickelback 8. mina fina skjort naglar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0