be a cartoon heart

Fattar verkligen inte att jag såg Coldplay i torsdags. Det är helt overkligt. Fotade inte så mycket, men filmade typ allt (kanske inte så fina videos då jag stod och hoppade och skrek som en galning och mest lät kameran hänga med i handen och hoppades på att något fint skulle fastna på filmen) och det var så fint och har typ hundra kilo konfetti som jag ska lägga i en fin glasburk.

Hade filmkväll med fint folk igår, ikväll ska jag göra klart matten som jag missade i torsdags, ta mig en dusch och glo på mer Doctor Who så jag kan komma ikapp någon gång (är ju säsongstart ikväll, men är några säsonger efter så). Och äta glass för min hals gör ont som in i helvete, både efter konserten + att jag tror att jag håller på att bli sjuk. Ska äta buffé på Mr James imorgon med mina fina tjejor och sen drar vi på tivoli. Tror inte jag ska åka något (som sagt, börjar bli sjuk, och biljetterna är inte det billigaste heller), men finns det munkar är jag nöjd.
 
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0